Regulamin
Nasza witryna korzysta z plików cookies, aby lepiej prezentować treści na niej zawarte. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Regulamin

Dane firmy


EM FASHION EWELINA SZYDŁOWSKA
Kasztanowa 6
62-600 Koło
NIP: 6662120396

 

  • DOKONANIE ZAKUPU W NASZYM SKLEPIE OZNACZA AKCEPTACJĘ PONIŻSZEGO REGULAMINU

   

1. Towar sprzedawany na naszych aukcjach jest fabrycznie nowy.   

2. Zamówienie złożone przez klienta realizowane jest w ciągu 24 H. Z przyczyn od nas niezależnych - awaria serwisu, choroba, niewypełnienie poprawnie formularza wysyłki przez kupującego - czas ten może wydłużyć się do 3 dni.   

3. Złożone w naszym sklepie zamówienia przesyłane są do producenta za granicą, który nadaje przesyłkę na Państwa adres. Każdy sprzedawany przez nas towar jest wysyłany z zagranicy (w większości z krajów azjatyckich Chiny, Tajlandia, Singapur; europejskich jak Szwecja, Norwegia, Niemcy; sporadycznie USA).  

4. Zamówione produkty wysyłane są w osobnych przesyłkach ze względu na dostępność produktów u różnych producentów. Przedmioty mogą zostać dostarczone w jednej paczce jeżeli stan magazynu producenta pozwala na połączenie towarów lub zamówienie składa się z kilku sztuk tego samego przedmiotu.

5. Wszystkie przesyłki rejestrowane są poza granicami Polski. W kraju śledzenie możliwe jest dla niektórych przesyłek.   

6. Przesyłki dostarcza Poczta Polska.

7. Czas dostawy wynosi od 10 do 20 dni roboczych (w szczególnych wypadkach do 60 dni roboczych) od momentu nadania paczki. Średni czas dostawy to 15 dni roboczych.   

8. Czas dostawy może się wydłużyć w bardzo rzadkich, niezależnych od nas sytuacjach maksymalnie do 60 dni roboczych na skutek czynników zewnętrznych, takich jak np. Święta w kraju nadania / tranzytowym / docelowym, niesprzyjające warunki atmosferyczne, wysyłka drogą morską.  

9. Przesyłka rejestrowana, która po 2 tygodniowym oczekiwaniu na odbiór w placówce nie zostanie odebrana przez klienta zostanie zwrócona do producenta. W tej sytuacji klient nie ma podstaw do jakichkolwiek roszczeń !   

10. Rezygnacja z zamówiania wiąże się z poniesieniem przez kupującego kosztów prowizji pobranej przez Przelewy24.   

11. Zgodnie z obowiązującym prawem podatkowych w krajach Unii Europejskiej za dodatkowe opłaty celno-skarbowe odpowiedzialny jest KUPUJĄCY.   

12. W krajach UE przesyłki o wartości do 22 euro są zwolnione z podatku VAT, cło naliczane jest dla towarów o wartości powyżej 150 euro. Na telefony, tablety, aparaty cyfrowe stawka cła to 0%. Na pozostały towar stawka cła zgodnie wg taryfy celnej obowiązującej w kraju docelowym.   

13. Zgodnie z Prawem przewozowym odpowiedzialność za przesyłkę przechodzi na adresata w chwili podpisania odbioru. W sytuacja gdy przesyłka ma oznaki naruszenia, adresat ma prawo żądać otwarcia przesyłki w obecności przewoźnika przed podpisaniem odbioru. W przypadku stwierdzenia np. grabieży czy uszkodzenia, uprawniony ma prawo spisać protokół szkody w terminie do 7 dni.   

14. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni.   

15. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta klient, który dokonał transakcji na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od wydania mu rzeczy, a w przypadku świadczenia usługi - od daty zawarcia umowy (art. 27 i 28). Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu m.in. do umów, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.   

16. Kupujący ma prawo zwrócić przedmiot nie później niż 14 dni od dnia otrzymania - decyduje data stempla pocztowego. Zwracany towar nie możne nosić śladów użytkowania. Jeżeli istnieje podejrzenie, że towar był używany odstąpienie od umowy może zostać rozpatrzone negatywnie lub zastrzegamy sobie prawo do zwrotu części kosztów zakupionego produktu. 

 

  • Prawo do odstąpienia od umowy

 

Konsument (zakup w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową), zgodnie z brzmieniem art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827 ze zm.) może w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie.
W celu chęci odstąpienia od umowy zapraszamy do wypełnienia formularza.
Można też przesłać pisemne odstąpienie od umowy mailowo lub dołączyć do paczki ze zwracanym produktem. Wzór pisemnego odstąpienia od umowy dostępny jest do pobrania tutaj.

 

  • Zwroty

 

Każdy kupujący ma prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. 

W celu chęci zwrotu zapraszamy do wypełnienia formularza.

Po wypełnieniu wyżej wymienionego formularza zwrotu prosimy czekać na dalsze informacje, które prześlemy drogą mailową (w tym adres do zwrotu, sposób zapakowania paczki).

 

  • Reklamacje

 

Każdy klient, który zakupił produkt w naszym sklepie ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 12  miesięcy od daty zakupu.

Rozpatrzymy wniosek w ciągu 14 dni i poinformujemy kupującego o dalszym etapie postępowania.

Po pozytywnie rozpatrzonej reklamacji prześlemy dalsze informacje drogą mailową (w tym adres do zwrotu, sposób zapakowania paczki).

Nasz firma zajmuje się jedynie pośrednictwem handlowym, świadczonym na rzecz azjatyckich dostawców towaru.
Towary kupione w naszym sklepie przez kupujących zamawiamy w jego imieniu u zagranicznego dostawcy.

Loading...